aktualne oferty pracy aktualne oferty pracy

Znajdź ofertę dla siebie.

88 ofert pracy w Warszawie od zaraz

• Praca dla  Kierownik Dzialu
  • Warszawa ul. Wyszatycka [Wawer] praca jako  Opiekun Klienta
  • Oferujemy prace: Konsultant w Warszawie

Ostatnio wyszukiwane zatrudnienie: Basia , Umowa na czas określony

Najlepsze oferty pracy w Warszawie maj 2022

Aktualnie obserwowane oferty pracy:

Iwona  Stylistka paznokci 21:45
Laurentyna
 POMOC KUCHENNA
Wiola  Sprzedawca-Dekorator 19:40
Kaja  Pracownik biurowy 21:25
Blanka  Rejestratorka medyczna 16:45
Milena  PRACOWNIK BUDOWLANY 21:25

Dlaczego my?

Zawsze najwięcej ofert pracy w twoim miejscu. Ostatnia aktualizcja: maj 2022 roku

Praca dla: Pracownik techniczny do obsługi floty samochodów

Asystent Kierownika Kontraktu maj 2022

137 Aktualnych ofert pracy w Warszawie maj 2022

Poszukuję pracownika biurowego. Nowy pracownik będzie zajmował się organizacją oraz wsparciem operacyjnym Biura, przygotowywaniem dokumentów na potrzeby przełożonego, koordynowaniem obiegu dokumentów oraz zapewnieniem właściwego przepływu informacji a także zarządzaniem korespondencją przychodzącą i wychodzącą

KIEROWNIK DO SPRAW LOGISTYKI I ZAKUPÓW.

Pracownik biurowy. Wymagania wykształcenie średnie lub wyższe, doświadczenie na stanowisku pracownika biurowego, dobra znajomość środowiska MS Office oraz umiejętności komunikacyjne, nastawienie na satysfakcję Klienta wewnętrznego, chęć rozwoju oraz pogłębiania własnej wiedzy a także samodzielność w działaniu.

Asystent kierownika sprzedaży

Zatrudnię pracownika biurowego. Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę cywilnoprawną, wynagrodzenie wypłacane w terminie, konkurencyjne wynagrodzenie, pracę w młodym zespole, możliwość zdobycia doświadczenia oraz bezpłatne szkolenia. Zapraszamy chętnych do złożenia CV drogą mailową.

Regionalny koordynator sprzedaży

Pracownik biurowy szkoły językowej. Wymagania: status studenta, mile widziani studenci I-IV roku, zaangażowania i bardzo dobrych zdolności organizacyjnych-odpowiedzialności i umiejętności samodzielnego podejmowania decyzji, umiejętności współpracy z ludźmi, godziny pracy pn-pt 16:00-19:00. Praca rozpocznie się w XI i będzie poprzedzona kilkudniowym szkoleniem. Warszawa  ul. Jabłoni [Białołęka]

Aplikuj online Szukaj

W dniu dzisiejszym z ofert pracy zamieszczonych na naszej stronie skorzystało już 465 osób.
Dołącz do ich grona.

Tylko aktualne oferty pracy! Rzetełne pracodawcy! Codziennie nowe ogłoszenia.

Sprawdź jak nas oceniają nasi klienci: Bardzo przydatna strona internetowa. Dostałam super pracę w Warszawie bardzo szybko !

Praca biurowa polegająca na obsłudze poczty bieżącej, przygotowywaniu zestawień/raportów, kontaktu z centralą firmy, obsłudze urządzeń biurowych, wprowadzaniu i aktualizacja danych do systemu, proste czynności mające na celu zachowanie porządku w dokumentacji, Obsługa telefonów przychodzących.

Aplikuj online Szukaj

Korzystanie z serwisu jest bezpłatne. W tym tygodniu 374 osób znalazło pracę, 447 dodanych nowych ofert pracy.

Koordynator Sprzedaży; Umowa o prace; Warszawa ul. Nowa [Wesoła] Pensja podstawowa + premia za wyniki. podstawowa wiedza w zakresie ochrony danych osobowych

Elastyczny czas pracy, samodzielne stanowisko, praca od maja 2022 Znajomość j. angielskiego umożliwiająca swobodną konwersację (B2) będzie dodatkowym atutem. Gotowość do pracy w systemie zmianowym

Stylistka paznokci Umowa o dzieło Praca w Warszawie ul. Bitna [Żoliborz] Oferujemy: Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie;

Wymagania: znajomość podstaw Microsoft Office Zakres obowiązków: Prace biurowe, obsługa programów oraz urządzeń biurowych Kancelaria adwokacka zatrudni osobę na stanowisku pracownika biurowego. Praca polegać będzie na obsłudze korespondencji przychodzącej, rejestracji korespondencji sądowej i egzekucyjnej, wysyłka pism oraz archiwizacja dokumentów. Zapewniamy stabilną i atrakcyjną finansowo pracę.

Malarz, pomocnik Umowa o pracę na czas nieokreślony, Praca od maja 2022 w Warszawie ul. Jana Nowaka-Jeziorańskiego [Praga-Południe] Oferujemy: Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie;

Wymagania: wysoka kultura osobista Zakres obowiązków: Wypełnianie Dziennika Korespondencji i Dziennika Przesłanych Dokumentów Zatrudnię pracownika biurowego, odpowiadającego za całość procesu zakupu/sprzedaży nieruchomości w zakresie przygotowania administracyjnego (np. w przypadku zakupu nowego mieszkania przez Klienta – przygotowanie całej dokumentacji niezbędnej do podpisania umowy notarialnej przez właściciela firmy, upewnienie się, że mieszkanie jest gotowe do odbioru).

PRACOWNIK BUDOWLANY Umowa zlecenia Praca w Warszawie ul. Czółenkowa [Włochy] Oferujemy: Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie;

Wymagania: komunikatywność Zakres obowiązków: telefoniczny kontakt z Klientami w celu sprzedaży usług firmy kurierskiej Biuro turystyczne wczasowa zatrudni osobę na stanowisku pracownika biurowego. Stała praca w miłej atmosferze. Wymagana znajomość języka angielskiego, obsługa urządzeń biurowych, znajomość programów komputerowych i pakietu Office. Zainteresowanych prosimy o przesłanie na podany adres e-mail aktualnego CV ze zdjęciem

Kierownik Dzialu Umowa terminowa Praca od maja 2022 w Warszawie ul. Olszynowa [Bielany] Oferujemy: Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie;

Wymagania: znajomość języka angielskiego przynajmniej na poziomie B2 Zakres obowiązków: Prezentacje sprzedażowe produktów w siedzibie firmy oraz u klienta Pracownika biurowego zatrudnię. Zakres obowiązków: wykonywanie czynności związanych z pracą biurowa, dbanie o porządek i organizację miejsca pracy. Wymagania: ukończone 18lat, organizacja, komunikatywność i kultura osobista, schludny wygląd i pozytywne nastawienie. Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie CV na podany adres mailowy.

Konsultant Umowa na zastępstwo Praca w Warszawie ul. Kazimierza Szpotańskiego [Wawer] Oferujemy: Praca pn. - pt. w godzinach 8-16;

Wymagania: zaangażowanie oraz rzetelne podejście do wykonywanej pracy Zakres obowiązków: Wprowadzanie faktur i korekt zakupowych Zatrudnię osobę na stanowisko pracownika biurowego. Oferuję atrakcyjne wynagrodzenie + premię zależną od zaangażowania pracownika. bezpłatny pakiet Medyczny LUXMED dodatkowe ubezpieczenie grupowe. Dla aktywnych także karta MULISPORT. Zainteresowane osoby proszone są o wysłanie CV na podany w ogłoszeniu adres mailowy.

Doradca Klienta Zatrudnienie na część etatu Praca od maja 2022 w Warszawie ul. Łączna [Białołęka] Oferujemy: Praca pn. - pt. w godzinach 8-16;

Wymagania: nastawienie na cel, konsekwencja w działaniu Zakres obowiązków: Katalogowanie oraz archiwizacja dokumentów. Pracownik biurowy. Oferujemy stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, uczciwe wynagrodzenie uzależnione od włożonego wkładu i osiąganych wyników, program szkoleń wdrożeniowych w zakresie oferowanych produktów , możliwość korzystania z nowoczesnej platformy sprzedaży internetowej

Hydraulik Umowa o pracę na czas nieokreślony, Praca w Warszawie ul. Kosmosu [Włochy] Oferujemy: Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie;

Wymagania: przyjmowanie i wydawanie towaru z magazynu Zakres obowiązków: Wsparcie techniczne (email, telefon) obecnych klientów firmy Zatrudnimy osoby do obsługowych projektów telefonicznych wyłącznie do Klienta indywidualnego w godzinach 8-16. Gwarantujemy stałość wynagrodzenia miesięcznego 1650 zł netto pełny miesiąc przygotowujący do pracy pod okiem doświadczonego opiekuna . Możliwość zdobywania wiedzy i umiejętności w sprzyjających warunkach.

Kierownik produkcji Umowa o pracę na czas nieokreślony, Praca od maja 2022 w Warszawie ul. Franciszka Ksawerego Dmochowskiego [Śródmieście] Oferujemy: Praca pn. - pt. w godzinach 8-16;

Wymagania: Komunikatywność i otwartość na ludzi Zakres obowiązków: Wprowadzanie przelewów Praca w biurze. Obsługa Klienta i realizacja zamówień oraz wsparcie procesów z tym związanych (m.in. przygotowywanie dokumentacji magazynowo-księgowej, Obsługa reklamacji i zwrotów), analiza potrzeb i oczekiwań Klienta, analiza ofert dostawców, analiza danych sprzedażowych i przygotowywanie zestawień. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV na podany adres mailowy.

Doradca Serwisowy Umowa na zastępstwo Praca w Warszawie ul. Dorotowska [Ochota] Oferujemy: Wynagrodzenie brutto: do 6000 PLN;

Wymagania: Przygotowywanie raportów w programie Excel Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie biura Zatrudnienie pracownika biurowego w Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowej. Zapewniam umowę o pracę oraz niezbędne narzędzia pracy, wynagrodzenie podstawowe + premia kwartalna szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne ( w tym kompleksowe szkolenie przygotowujące do pracy) praca w młodym zespole oraz jasną ścieżkę kariery i możliwość awansu w strukturach firmy

Kucharz, pomoc kuchenna Umowa na zastępstwo Praca od maja 2022 w Warszawie ul. Karolówka [Rembertów] Oferujemy: Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie;

Wymagania: zaangażowanie oraz rzetelne podejście do wykonywanej pracy Zakres obowiązków: prowadzenie portfela Klientów Spółka ABC zatrudni pracownika biurowego. Do Twoich zadań będzie należało. koordynacja działań administracyjnych spółki, organizacja spotkań, konferencji i szkoleń biznesowych, koordynacja wewnętrznych szkoleń językowych, przygotowanie materiałów szkoleniowych, prezentacji i innych związanych z bieżącym funkcjonowaniem spółki